ដូចម្តេចដែលហៅថា E-commerce
E-commerce គឺជាការលក់ដូរទំនិញដោយប្រើបច្ចេកវិទ្យាធ្វើជាយាន។ មកពីពាក្យថាពេញថា electronic commerce ដែលមានន័យថា ប្រព័ន្ធពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច ដែលហៅកាត់ថា EC។
ប្រព័ន្ធនេះធ្វើការទូទាត់ប្រាក់តាមរយៈប្រព័ន្ធធនាគារ ដោយអ្នកប្រើប្រាស់ វីសាកាត ម៉ាស្ទ័រកាត ឬ PayPal's ជាដើម ដើម្បីទូទាត់លើថ្លៃទំនិញ។
e-commerce បែកចែកជា ៤ ប្រភេទ គឺ៖
B2B (Business to Business ) ការជួញដូររវាងអាជីវកម្មនិងអាជីវកម្ម
B2C (Business to Customer) ការជួញដូររវាងអាជីវកម្មនិងអ្នកប្រើ
C2C (Customer to Customer) ការជួញដូររវាងប្រើនិងអ្នកប្រើ
C2B (Customer to Business) ការជួញដូររវាងអ្នកប្រើនិងអាជីវកម្ម
រូបភាព google
មធ្យោបាយទូទាត់ប្រាក់Master card
មធ្យោបាយទាក់ទងលើប្រព័ន្ធពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិចនេះ រវាងអ្នកលក់ និងអ្នកបញ្ជាទិញ
គឺទាក់ទងគ្នាតាមរយៈសាអេឡិចត្រូនិច E-mail ជាមធ្យោបាយ ទាំងសេវាដឹកនិងពត៌មាននានា។
តើលើប្រព័ន្ធពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច ECមានបញ្ចុះតម្លៃ ឬតថ្លៃបានដែរឬទេ?
ជាទូទៅលើទីផ្សារECនេះ មានការបញ្ចុះតម្លៃជាប្រចាំ ដូចទីផ្សារទូទៅដែលយើងទិញដូរសព្វថ្ងៃដែរ។
ចំណែកECមានការបញ្ចុះតម្លៃតាមរយៈម៉ាស្ទ័រាកាត ឬអ្នកលក់បញ្ចុះតម្លៃលើទំនិញផ្ទាល់ខ្លួនតែម្តង រាល់សប្តាហ៍ កន្លះឆ្នាំ ចុងឆ្នាំ ឬព្រឹត្តីការណ៍ណាមួយជានិច្ច។ ទោះជាមានយ៉ាងនេះក៏ដោយ លោកអ្នកអាចតថ្លៃទំនិញបាន តាមរយៈកំណត់យកទំនិញណាមួយដែលពេញចិត្ត ហើយផ្ញើសារទាក់ទងទៅអ្នកលក់ផ្ទាល់
ហើយធ្វើការតថ្លៃគ្នា ដោយប្រើE-mailជាមធ្យោយបាយ។
ខ្ញុំសូមណែនាំECធំៗដែលពេញនិយមជូនលោកអ្នកខ្លះដូចខាងក្រោម
1) amazon.com
2) ebay.com
3) rakuten.co.jp
5 yahooshoping.com
6) lazada.com
ជាដើម។
បញ្ជាក់ៈ ដើម្បីចូលបញ្ជាទិញទំនិញក្នុងប្រព័ន្ធពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច E-commerce ទាំងនេះបាន លោកអ្នកត្រូវតែបំពេញបែបបទ ចុះបញ្ជីសមាជិក ឬបង្កើតគណនីផ្ទាល់ខ្លួនជាមុន។ ដែលមានឈ្មោះប្រទេស លេខទូរស័ព្ទ E-mailជាដើម ដើម្បីបង្ករភាពងាយស្រួលក្នុងការទំនាក់ទំនង ក្នុងការដឹកជញ្ជូនជាដើម។
Comments
Post a Comment